תיאור התפקיד:
אחריות ניהולית ומקצועית על כל הפעילויות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות במרפאה
שותפות בצוות המנהל של המרפאה - גיבוש תכניות עבודה, הנעה והטמעה של תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים, ועוד
שותפות בהובלת המרפאה להשגת היעדים בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי של המרפאה - קליטת עובדים, הכשרה ופיתוח, סידורי עבודה, דיווחי שכר, הערכה ומשוב וסיוע בבעיות אישיות
ניהול השירות במרפאה - ניהול תורים ושירותים אדמיניסטרטיביים, מענה כולל לצרכי הלקוחות וטיפול בפניותיהם
ייזום, תכנון ויישום תכניות לשיפור איכות השירות
ניהול תפעולי של המרפאה - אחריות על תחזוקת מבנה וציוד, מלאי ורכש, ניהול ותחזוקת מערכות מידע, ועוד
ניהול הכספים ודברי ערך של המרפאה - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווח
קיום ממשקים וקשרי עבודה עם גורמים בארגון ומחוצה לו
אחריות על נושאים נוספים כגון הגנת מידע, בטיחות בעבודה, איכות סביבה, שעת חירום ועוד
דרישות התפקיד
תואר ראשון בתחומי הניהול או במדעי החברה וההתנהגות. תואר שני - יתרון
ניסיון קודם של שנתיים ומעלה בניהול. ניסיון בעולמות השירות והמכירה - יתרון
ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות
יכולת הנעת עובדים ותהליכים, יכולת ארגון ותפעול
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות, ייצוגיות
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס, ומתן פתרונות במצבים מגוונים
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון
כושר הבעה בכתב ובע"פ
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות